Săracu’ Eminescu ! :))
Se pare că unii dintre noi nu ştim să obţinem o informaţie corectă nici cu sute de mii de informaţii sub nas…
Un articol despre Goran Bregovic , un mare artist care va concerta la Botoşani, a scos la iveală un individ care susţine sus şi tare că Eminescu nu e născut la Botoşani ci în altă localitate (nu ştiu de unde a scos denumirea că pe Google nu există)..
Comentariul în original mai jos:
dadatroll spune:
21 aprilie 2008 la 9:11 pm
Deci mey Eminescu sa nascut in Ispatesti. Nu in Botosani. Doar nu mai decat daca Ispasesti asta nu e cartier la Botosani, cum e Baneasa la Bucuresti. Dar ma indoiesc ca la tara au cartiere.
Este foarte adevărat că la “ţară” nu sunt cartiere..toată provincia e formată dintr-o singură străduţă cu două becuri şi un chioşc ruginit pe care am desenat nişte iarbă ca să aibă vaca ce paşte la Paşte(le cailor )..
Da-da-troll..ţi-am zis să nu te bagi unde nu cunoşti..pun pariu că nu ai ajuns prin zona asta aşa că bagă nasu în Dâmboviţa poate pescuieşti ceva valori autohtone
Hai mulţi ani că m-ai amuzat !
Auzi la el… Ispăteşti…bună a mai fost profa ta de română..bună de dat cu capul de pereţi =))))))









21 aprilie 2008 la 10:31 pm
vai de capu lui ce prost e…vorba lui Badea “esti prost,bei,prostule,care esti un prost!”
22 aprilie 2008 la 7:57 am
Deci mey, nui Ispasesti ca e Ipotesti, dar nu e Botosani. Numai judetu Botosani, dar nu localitatea Botosani. Asa scriie pe wikipedia. Asa ca nu te mai da mare, ca nai cu ce.
22 aprilie 2008 la 12:59 pm
deci tu ori eşti tălălău cu acte în regulă ori nu înţelegi româneşte…
în primul rând pe wikipedia nu sunt informaţii garantate 100%…
în al doilea rând scrie “Mihai Eminescu (n. 15 ianuarie 1850, Botoşani sau Ipoteşti”
în al treilea rând nu înţeleg ce faci gâtu’ mare când habar nu ai unde e Botoşaniul şi acum te dai mare că ştii TU unde e născut Eminescu..vai de capul tău…
http://www.botosaninews.ro/articol.php?a=9666
mai repet poate înţelegi ..CIOCUL MIC DACĂ NU ŞTII! NU TE UMFLA ÎN PENE CĂ DACĂ PE NET SCRIE CĂ TU EŞTI DEŞTEPT ASTA NU ÎNSEAMNĂ CĂ E ŞI ADEVĂRAT
22 aprilie 2008 la 2:23 pm
tinere dadatroll,
Marele poet Mihai Eminescu sa inascut in orasul Botosani!!!!!!!!!
Ai inteles??? ca vad ca pricepi al dracului de greu; esti incapabil de a recunoaste ca ai gresit ?!? nu-ti fa nici o problema, pariez ca mai sunt 2 mil de oameni din romania peste 14ani care cred acelasi lucru!!!!!
22 aprilie 2008 la 4:06 pm
Deci o enciclopedie renumita mondiala spune ca nu sa nascut in Botosani, dar voi astia din Botosani spuneti ca sa nascut in Botosani, asa ca eu ar trebui sa va cred pe voi si nu pe o ecicplopedia de nivel mondial? Pai poate voi ziceti asa nu mai ca si voi sunteti din Botosani? Asa si eu pot sa iti zic ca la noi in Bucuresti noi spunem ca nu sunt, dar de fapt sunt, nu?
22 aprilie 2008 la 7:36 pm
Ai de capu’ si de zilele tale. Glume cu moldoveni am auzit, si cu botosaneni inca, da’ nu-mi permit sa ne faca de ras un anume Super Smart “dadatroll”. Mmm, invata sa scrii, sa citesti, sa socotesti, si pe la 60 de ani scrie si tu o carte despre Adevaratul loc de nastere al lui Eminescu si-atunci poate o sa te credem(NOT!) . Pana atunci da-ti singur una ca de primit ai sa primesti, si verbale si “fizice”… Si daca tot te apuci de carti, scrie si-un manual, ca deh, stii tu mai bine unde s-a nascut Eminescu decat noi, astia din Bt, care, vorba aia… Macar cu Eminescu sa ne mandrim.
Fie. In speranta de activitati culturale un pic mai presus de nivelul unicelularelor (Exemple fiind cei care se simt), iti urez bafta. Sugi.
22 aprilie 2008 la 7:38 pm
DECI EŞTI VARZĂ..ţi-am zis nasu jos da’ tu eşti RETARDAT…
uite minunata ta enciclopedie :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mihai_Eminescu
Mihail (as he appears in baptismal records) or Mihai (the more common form that he used) was born in Botoşani, Moldavia, Romania. He spent his early childhood in Botoşani and Ipoteşti, in his parents’ family home
SĂ TE VĂD CUM TE MAI SCOŢI ACUM !
22 aprilie 2008 la 8:06 pm
Da’ tu de unde sti asa sigur? Ai vazut ceva acte oficiale si nu vrei sa ni le arati si noua sau cum?
22 aprilie 2008 la 9:29 pm
Vezi ca in Ispasesti?
22 aprilie 2008 la 10:37 pm
baiete dadatroll,
tu esti din ce in ce mai idiot !!!! ce e Ispasesti???? e IPOTESTI!!!!!!!!!
ai probleme cu capacitatea de a retine??????
TINERE ESTI O CAUZA PIERDUTA!!!
22 aprilie 2008 la 10:57 pm
…..crek vroia sa zik d IPOTESTI…care este localitate in Botosani unde se afla si casa memoriala a lui Eminescu…Ipatesti nu exista….crek a fost o eroare d neuroni:))))…..tschuss…
22 aprilie 2008 la 11:17 pm
dragilor, prea mult zgomot, prea multa patima….va sa zica, dadatroll, chiar e un om destept foc… greselile le face anumit si intentionat, activitatea neuronala e brici…
adevarul e pe undeva pe la mijloc, date foarte exacte putem obtine cu totii de la cei mai in varsta si mai intelepti ca noi…pe vremuri exista Sfatul Batranilor, si parca era mai multa Lumina si intelepciune..
imi cer scuze, nu fac nici pe psihologul si nici atotstiutoare nu am pretentia a fii, mai mult, va recunosc ca nu stiu nici eu raspunsul exact, insa, fiind Saptamana Patimilor, zic sa ne straduim cu totii sa ne infranam pornirile, sa fim maleabili si impaciuitori, exista loc pentru noi toti sub soare, iar Eminescu ramane poetul tuturor romanilor
si daca eu corcitura zbuciumata de oltean si sarb am puterea si curajul, a va zice… ” Om mare este cel care nu isi pierde inima de copil ” ( Mencius ), asadar, florile prieteniei sa rasara intre voi si… bucurati-va de muzica minunatului Goran Bregovic… musai sa cedati si voi, sunteti tineri, sunteti florile de maine si imi sunteti dragi, si sa nu ma intrebati de ce…
respecte si recunostinta, si, iertare daca am suparat…
Sibilla
23 aprilie 2008 la 8:03 am
Eu nas baga manan foc. Decat nu mai daca e mana lui Gramo, pe careas bagao, si as scoateo si as bagao iar.
23 aprilie 2008 la 10:36 am
bravo dada… oamenii astia e prea seriosi si i-ai calcat pe coada doar pentru ca ei sint de acolo. restul tarii te iarta - si te mai iarta si aia de te mai cunosc de prin blogosfera.
23 aprilie 2008 la 1:32 pm
Da, gadjodillo,noi ăştia estem PREA de acolo,dar în incultura noastră ruşinoasă(vai,chiar mă-ntreb cum am să mai pot ieşi în lume,aşa mi-e de ruşine..) ştim, cel puţin ,că dulcea limbă ne-a oferit posibilitatea de a utiliza liniuţa aia oritontală de-i zice cratimă,noi ,inculţii de noi ştim că nu e de bine dacă trânteşti o virgulă cochetă şi zâmbăreaţă direct înaintea conjuncţiei coordonatoare “ŞI”,noi mai ştim că ironia e,de cele mai multe ori, o modalitate de stârnire a comicului şi mă înduioşează profund tentativa ta (nereuşită evident), prin care nu faci decât să-ţi exprimi frustrarea;e ca şi cum ai ieşi pe stradă şi ai începe să strigi în gura mare: “lume,lume,mă simt mis şi incompetent,vreau să epatez,cum să o fac eu pe ironicul cu structură de intelectual….şi bănuiesc că aşa ai apelat la exprimarea aceea de doi bani(nu,de fapt doi bani înseamnă prea mult):”oamenii astia e prea seriosi”.PS: te rog să-mi ierţi îndrăzneala de a te fi citat. Hai că deja am început să mă plictisesc…..concluzie: atenţie pt cine bagi mâna-n foc ,că s-ar putea să te înşeli(adică,nah,s-ar putea să te trezeşti că aperi analfabeţi incompetenţi şi las-o mai uşor cu generalizarea.Semneazăunul din oamenii aia care e prea seriosi.Hai noroc!PA1
23 aprilie 2008 la 2:05 pm
si da-i, si lupta… si dupa ce ti-ai varsat partial focul si ti-a scazut avintul beligerant, te-ai plictisit singura. vorbind singura, de altfel… imi vine sa rid.
23 aprilie 2008 la 9:14 pm
bai stiti, eu sunt foarte bucuros ca este o cearta in jurul lui Eminescu!!! ca in rest toti se cearta ce face Steaua in campionat, ca nu stiu ce vedeta a facut nu stiu ce…… Cred ca ne indreptam intr-o directie buna, dar pe un drum gresit!!!!
23 aprilie 2008 la 9:58 pm
baaaaaaaah ce tare e chestia! serios! cica hai sa ne injuram unde s-a nascut mihai! subscriu pe vlad.si ma bucur ca ….macar de nu se stie ca e ispasesti ipotesti ipenesti implant pentru refuz idiotesti sau urzicoaia macar se stie cine e mihai eminovici si ca a existat saracu… PS eu personal nu am ce pretentii sa am de la unul care nu acorda subiectul cu predicatul
dictionar: (subiectul e despre cine se vorbeste in propozitie ,predicat e actiunea.eminovici il chema de fapt pe misu; pretentie inseamna asteptare,ceea ce vrei de la cineva si cratima e liniuta de despartire. regulile de despartire:va urma
23 aprilie 2008 la 10:38 pm
Din cate stiu, in 1850 maternitatea era tot in Botosani (daca exista pe atunci). Dar mai stii… poate a migrat din Ispăşeşti in Botosani
23 aprilie 2008 la 11:09 pm
acuma na, ce sa zicem… majoritatea femeilor nasteau acasa pe vremea aceea, chiar daca tatal copilului era caminar, tot era probabil ca femeia sa nu nasca la maternitate, ci acasa… oricum, chestia cu maternitatea din alt oras pe vremea cind nu existau masini, scootere si alte avioane este ca nu puteai ajunge la spitalul de la 8 km distanta decit cu carul. Timp in care fomeia nastea linistita - sau bine hurducata pe “drum”.
23 aprilie 2008 la 11:41 pm
Daca tatal copilului era caminar, nu nastea la camin?
24 aprilie 2008 la 8:04 am
păi,omule,dacă îţi vine să râzi ,de ce nu o faci?Nu e nevoie să ne anunţi,dar dacă insişti ….da,eu iţi dau acordul meu!Bănuiesc că de asta ai mai scris,că alt motiv nu reuşesc sa imaginez.Dar dacă rămâi fără aer,roagă pe cineva politicos să te oprească,eventual poate îţi dă careva şi-un pahar cu apă.PS: plictisul de datorează stării de greaţă şi lipesei de chef care se instalează atunci când constaţi că unde nu-i,nu-i;ştii…e cam trist.Sănătate!
24 aprilie 2008 la 12:49 pm
In ce oras se afla maternitatea din Botosani? Si daca da, motivati!
24 aprilie 2008 la 4:03 pm
In ce oras se afla si ce e maternitatea din Botosani? Daca da de ce da daca nu de ce nu?
26 aprilie 2008 la 4:51 pm
Cred ca Eminescu se invarte in mormant cand citeste comentariile tale!
27 aprilie 2008 la 1:41 am
si Mozart cind le citeste pe ale tale:d
27 aprilie 2008 la 5:10 am
Da ce si Mozat e din Botosani?
27 aprilie 2008 la 3:08 pm
nu, da s-ar putea sa fie gelos pe salieri ca l-a cunoscut pe eminescu. nu stii birfele ca de fapt salieri si mozart erau amanti si salieri era gelos pe gagica oficiala a lui mozart si i-a taiat o ureche? o telenovela intreaga, ce mai… si daca afla si mozart de eminescu… ii taia si el cealalta ureche…
1 mai 2008 la 12:57 pm
Faceti o favoare omenirii si omorati-va. Va rog.
1 mai 2008 la 1:13 pm
Ba dadatroll….tu ori esti prost, ori te prefaci. Daca esti prost din nastere sa stii ca te iertam, ca nah…de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere…dar daca te prefaci sa stii ca nu esti prea amuzant.
4 mai 2008 la 3:24 pm
Ia un tren si vino la Ipotesti. Ai acolo toate documentele necesare pentru acest studiu foarte evoluat. Cine stie, poate te convingi, asta in cazul in care nu te gandesti sa-l mutati pe Eminescu pe Luna. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar doar manelarii au atata tipeu sa sustina ceva de care nici chiar ei nu sunt siguri, de ce? Fiinda le place…findca sa cred mai mari decat toti chiar si in prostia lor, ceea ce unori nu e gresit, nimeni nu vrea sa atinga acel grad de prostie.
8 mai 2008 la 2:28 pm
imi pare rau sa o spun, ca de la Botosani am intalnit oameni extraordinari cu cateva mici exceptii, dar v-ati imflamat degeaba. chiar degeaba. dadatroll e dadatroll si are si el dreptatea lui. daca i-ati citi blogul v-ati dumiri de ce dansul sustine ce sustine. pana la urma, nu conteaza unde s-a nascut sau unde a trait, conteaza ce a scris ca doar de asta il amintim. Ca o fi Botosani, ca o fi langa, undeva s-a nascut. Chiar nu are nicio relevanta pentru ca Eminescu apartine literaturii romane, nu literaturii unui anumit loc. Si pana la urma, cati n-ati plecat din Botosani si v-ati afirmat la Iasi sau la Bucuresti sau cine stie unde… credeti ca daca ati fi ramas in Botosani ar fi fost la fel? pana la urma, Eminescu e singurul care ar fi trebuit sa-i pese unde s-a nascut si a copilarit… noi nu avem decat ce ne-a scris… noi nu i-am trait copilaria ci doar i-am citit opera…
P.S. Daca s-a simtit cineva in vreun fel ofensat sau ceva de genul, il rog sa-i treaca ca nu am nicio intentie in acest sens.