EMIsfere revine!

emisfere1.png
După 3 ani de absenţă revine în forţă EMIsfere , revista Colegiului Naţional „Mihai Eminescu”din Botoşani, care din păcate a avut doar două numere.
Pentru cei interesaţi de o eventuală colaborare care poate deveni o activitate constantă în cadrul redacţiei veniţi joi, 28 februarie 2008, orele 14, în corpul A, sala 1.03.
Nu se supără nimeni dacă aduceţi cu voi ideile şi originalitatea!
5 răspunsuri so far »

  1. 1

    lenus said,

    EMIsfere… un titlu bun. Bafta!

  2. 2

    Cezara said,

    Vremuri…am fost printre primii membri ai colectivului redactional… eram in clasa a IX-a si ma innebunea dorinta fiecaruia de a incerca sa schimbe ceva…unii dintre elevii redactori chiar aveau ceva de spus…
    …si totul a mers bine timp de un an, am dat din coate si am scos cum am putut doua numere, a venit vacanta, majoritatea redactorilor au trecut in clasa a XII-a, eu in cl a X-a…si in anul urmator la preselectie nu am avut ce selecta…ca toti noii veniti erau „deja importanti” ca sa mai scrie la o revista a colegiului…asa ca sincer, va doresc MULTA BAFTA la PRESELECTIE si CAT MAI MULTE NUMERE!:);)( chiar sunt surprinsa ca dupa atatia ani proiectul continua)
    …cat despre titlul EMIsfere…doamna Botezatu este „creatoarea” si cea care a initiat proiectul cu mult entuziasm…

  3. 3

    […] şi-a luat domeniu, pe amuzantul Cristi (pe care îl scuz dacă îmi spune că e ocupat cu revista EMIsfera), BOGDAN (căruia momentan îi e picat blogul, însă ieri când am trecut pe la el n-avea nimic […]

  4. 4

    În calitate de fost redactor-șef al Emisfere, nu pot decât să mă bucur că există din nou dorința de a se continua proiectul. Sper din tot sufletul să reușiți și să-l faceți mândria liceului

  5. 5

    Claudia said,

    Doua sugestii si bafta pentru EMISFERE:

    Arma cuvantului la Mihai Eminescu

    Spre Eminescu. Raspuns romanesc la amenintarile prezentului si la provocarile viitorului


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

