Eşti mai deştept decât un copil de clasa a V-a?

Daţi un click AICI ca să vedeţi (rezolvaţi :P ) o problema reală de matematică pe care nu au rezolvat-o mulţi adulţi.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    lenus said,

    macar la fel de atent :D

  2. 2

    îs mândră de mine. Am reușit :D

  3. 3

    oana_anca said,

    adult=gandire logica? De cele mai multe ori, nu! :)

  4. 4

    andrea said,

    bah deci mie chiar nu mi-a iesit…mi-a facut-o elena….acuma…la scoala am zis ca 4 ori 7 ii 26 deci…cred ca sunt cam retardata

  5. 5

    Ema said,

    soooper……..l-am facut:)

  6. 6

    Turean Paul said,

    l`am facut

  7. 7

    Mai ai shi altele
    ???

  8. 8

    blabla said,

    14 + 1372 + 9604 rezulta 10990 desii „picior” dpdv anatomic este partea a membrului inferior UMAN ci nu membrul propriu-zis (cunoscuta in termeni populari drept „laba piciorului”) deci raspunsul corect ar fii 14…si eu chiar nu am somn la ora asta:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

